skådisar

Jag gjorde ett test på Facebook om vem som skulle bli min celebrity boyfriend, och resultatet visade Ben Affleck. Visst är han snygg i Pearl Harbour, men Josh Hartnett är ändå snäppet snyggare. Ni som sett filmen, tänk er den där scenen vid de upphängda fallskärmarna då det blåser och han har vit tshirt. O.M.G, säger jag bara. Sen är tjejskådisen som spelar Evelyn (eller vad hon heter) riktigt snygg också. Alla Hollywood-skådisar är förvisso snygga, men värsta filmen med snyggast skådisar måste vara antingen Pearl Harbour eller The Notebook. Den scen jag gillar mest med den filmen är då Noah och Ally (heter hon så?) springer ut i havet och tjejen (skådespelaren heter Rachel McAdams) säger: "Say you're a bird!" och han, efter lite tvivel, säger: "If you're a bird, I'm a bird". Jag älskar den filmen. Min favorit. Söt, rolig, sorglig och fina kläder.

Appropå snyggingar på film, har ni sett The Butterfly Effect?. Det är en jävligt bra film, med Ashton Kutcher i huvudrollen. Snygging säger jag bara! Han är riktigt snygg i alla filmer han gjort tycker jag. Sen förstår jag inte varför han är ihop (gift?) med en typ tio år äldre tjej, hallå?! Han kan ju få vem som helst, och så väljer han en gamling med hängpattar (okej, inte riktigt, men nästan!). 

Faast.. trots alla snyggingar på vita duken är ändå min drömprins Äppelpojken.

Kommentarer
Postat av: Mikael

fjortis

2009-03-29 @ 23:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0