matte är visst min grej?

Idag fick vi tillbaka våra matteprov vi skrev i fredags. OCH VET NI VAD?

JAG KLARADE DET!!!!

G-gränsen låg på 15, jag fick 19 (eller 23 egentligen, läraren räknade konstigt). WOHOO!!
Detta ska firas med att äta choklad. På Coop Extra som jag och mikael var på igår, kunde man köpa tre stycken 150 grams chokladblock för 10 kronor. Fett värt? Egentligen ska man värma påsen så chokladen blir flytande och kan användas till bakverk, men varför inte käka som den är? :D

Om ett tag, när jag fått krafter, ska jag ta mig ner till Busfabriken och hänga lite med Leila och hennes nya anställda. Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIS!

2009-03-23 @ 11:58:21
Postat av: äma

värsta duktigt! jag är nästan lite stolt över dig :') PUSS :D <3

2009-03-23 @ 15:05:56
Postat av: Esmeralda

JAG är fetingstolt över dig! <3

2009-03-24 @ 10:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0