hemma

en dålig nyhet: jag har rökt i london. A lot. Sorry :D Har dock inte tagit en enda cigarett sen vi gick in på planet, kl sex igår kväll. Jaja, vi får se hur det går. Jag klarade mig trots allt ons-sön.

Det var btw fett nice i london. Vi hade det jättebra och det var supermys. Jag och mikael var jätteromantiska och åkte London Eye. OCH köpte det där fjantiga kortet som man kan få på t.ex flumride och Balder på Liseberg, med oss två pussandes på.


Det var en bra resa. Vi hade ett eget hotellrum på sjunde våningen utan hiss. Jag ska lägga upp en video med alla trapptsteg nån dag. Och alla bilder med. TYVÄRR! ;)

Primark var som vanligt ett himmelrike, och jelly beansen var to die for!

GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Dällz

Åh vad mysigt det låter :D

Lägg upp bilderna för jag vill se ^^

2009-04-12 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0