Föddes en lördag, mamma kallar mig för discotjej

Helgen som gick kan man verkligen kalla en riktig grillhelg! I fredags grillades det vid Tannefors och i lördags grillades det på playan.

Hela lördagen bestod förresten av att spela monopol med micke och robin. Det tog 4(!) timmar att spela klart ett enda spel, och robin vann överlägset (trots sina bortskänkta pengar till oss).

Nu är det ny vecka, nya tag (eller?). Jag sitter och lyssnar på Veronica Maggio på Spotify och tar återigen upp tanken på att skapa ett album på Facebook, kallat "17 år". Där ska alla glansdagar från mitt sjuttonåriga levnadsår dokumenteras.

Jag har en surprise till en viss person, jag säger inget, men denne kommer snart (iallafall inom ett par veckor) upptäcka vad det är för överraskning.

Dagen idag ska spenderas framför datorn med diverse skolarbeten, och sedan med fyra timmars arbete. Tur att jag bara hade en lektion idag, annars skulle jag dö (typ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0